Մասնագիտությունը տալիս է առկա համակարգի անվճար և վճարովի համակարգում սովորելու, հյուրանոցներում և զբոսաշրջային համալիրներում ծառայությունների ոլորտումմասնագիտանալու մեծ հնարավորություն:
Ստանալով «Մենեջեր՝ հյուրանոցների և զբոսաշրջային համալիրների» որակավորումը՝ լավագույն շրջանավարտները ուսումը կարող են շարունակել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հեռակա բաժնի 2-րդ կուրսում (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Երևանի պետական համալսարան, Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանև այլն):
Մասնագիտական գործունեության հիմնական զբաղմունքներն են.
Ուսումնառության տարիներին սովորողները քոլեջում նորագույն տեխնոլոգիաներով հագեցված ուսումնական կաբինետներում կմասնակցեն ուսուցողական- գործնական ծրագրերին, կուսումնասիրեն՝ հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտներում մատուցվող հիմնական, օժանդակ ու լրացուցիչ ծառայությունները, զբոսաշրջային համալիրներում առաջարկվող ծառայությունների տեսակները, գործարար ու մշակութային միջոցառումների, հանդիսությունների և արարողությունների պլանավորումն ու կազմակերպումը, հյուրանոցներում և զբոսաշրջային համալիրներում նախատեսվող տարատեսակ միջոցառումների ծրագրման, կազմակերպման և վերահսկան աշխատանքները։
Ի՞նչ աշխատանքներ է իրականացնում «Մենեջեր՝ հյուրանոցների և զբոսաշրջային համալիրների» որակավորմամբ մասնագետը.
• համարների ամրագրման գործընթացի կազմակերպում և վերահսկում,
• հաճախորդների ընդունման, սպասարկման և դուրս գրման կազմակերպում և վերահսկում,
• համարների նախապատրաստման ապահովում,
• համարային ֆոնդի և այլ տարածքային միավորների զբաղվածության վերահսկում,
• ծառայությունների, տեղանքի, զբոսաշրջային գրավչության օբյեկտների ու վայրերի մասինհաճախորդներին տեղեկատվության տրամադրման ապահովում,
• միջոցառումների ժամանակ ծառայությունների մատուցման կազմակերպում և վերահսկում,
• տարածքի և գույքի պահպանման աշխատանքների վերահսկում,
• հյուրերի սպասարկման որակի մշտադիտարկում և վերլուծություն,
• գործունեության ընթացքում հյուրերի հետ, աշխատակիցների միջև ծագած խնդիրների լուծմանապահովում,
• փաստաթղթերի, վճարման միջոցների ընդունման և ձևակերպման գործընթացի վերահսկում,
• տարածքում գործող հասարակական սննդի և այլ ծառայությունների գործունեության ապահովում և վերահսկում,
• անձնակազմի աշխատանքային, արտադրական կարգապահության, աշխատավայրում անվտանգության կանոնների և սանիտարահիգիենիկ նորմերի պահպանման վերահսկում,
• կազմակերպության տնտեսական գործունեության մեջ և շահերիպաշտպանության գործումնախաձեռնությանցուցաբերում,
• գործունեության ընթացքում տեղ գտած թերացումների մասին ղեկավարությանը տեղեկացում և այդ թերությունների վերացմանն ուղղված միջոցառումների ձեռնարկում,
• համապատասխան կազմակերպությունների և անհատների հետ գործնական կապերի հաստատում, ընդլայնում: