Ստանալով «Շուկայաբան» որակավորումը՝ լավագույն շրջանավարտները ուսումը կարող են շարունակել բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հեռակա բաժնի 2-րդ կուրսում (Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան և այլն):
Մասնագիտական գործունեության հիմնական զբաղմունքներն են.
Ուսումնառության տարիներին սովորողները քոլեջում նորագույն տեխնոլոգիաներով կահավորված լաբորատորիաներում կմասնակցեն ուսուցողական- գործնական ծրագրերին, կուսումնասիրեն առևտրային գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների, արտադրական գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների, ծառայություններ մատուցող մասնագիտացված կազմակերպությունների շուկայագետի:
Ի՞նչ աշխատանքներ է իրականացնում «Շուկայաբան» որակավորմամբ մասնագետը.
• մարքեթինգային հետազոտություններիրականացում,
• շուկայի սեգմենտավորման իրականացում և արդյունքների ներկայացում,
• կազմակերպության ներքին, արտաքին միջավայրերի վերլուծության իրականացում և հաշվետվությունների մշակում,
• շուկայական վերլուծությունների իրականացում և հաշվետվությունների մշակում,
• թիրախային շուկաների ընտրություն և կազմակերպության ղեկավարությանը հիմնավոր առաջարկությունների ներկայացում այդ շուկաները գրավելու վերաբերյալ,
• մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրություն, վերլուծություն և հաշվետվությունների մշակում,
• կազմակերպության ապրանքային քաղաքականության մշակման աշխատանքներին ներգրավում՝ նորգաղափարների, առաջարկների պարբերաբար ներկայացում և հիմնավորում,
• ապրանքի և ապրանքային տեսականու արդյունավետության, շուկայական մրցունակությանգնահատում, հաշվետվությունների մշակում,
• գնագոյացման գործոնների վերլուծություն և դրա հիման վրա գնային քաղաքականության հետկապված առաջարկների ներկայացում, մրցունակ գների սահմանում,
• խթանման տարիֆների, փաթեթների և ծրագրերի մշակում, հիմնավորում, առաջարկի ներկայացում: